Smart office

Magazin

Az irodauniverzum titkai – Milyen bútorokra van szükségünk?

Ha már megtaláltuk az ideális helyszínt és irodaépületet, illetve azzal is tisztában vagyunk, hogy milyen módon szeretnénk használni a rendelkezésünkre álló helyiségeket, akkor elkezdhetjük a folyamat legkreatívabb és leglátványosabb részét: az irodatér megtervezését és a bútorok kiválasztását.

A munkakultúránkat, folyamatainkat segítő, annak megfelelő bútor-alternatívákat válasszunk, ezzel is támogatva jelenlegi és jövőbeni kollégáinkat, hogy lojális és produktív módon járuljanak hozzá az üzleti sikereinkhez. Ne feledkezzünk meg róla, hogy ma már – érdemeik elismerése mellett – nemcsak belsőépítészek tudnak csodákat létrehozni, hanem a profi bútoros cégeknél is megvan a tervezői kapacitás az irodák teljes berendezésére.

Opciók – melyiket válasszam?

Érdemes több opciót összehasonlítani, a lehetőségeket véleményeztetni a munkatársakkal, vagy nagyobb létszám esetén egy kiválasztott tesztcsoporttal értékelni azokat, akár több körben is. A leginkább tetsző bútorokat célszerű kipróbálni is, és a tapasztalatokról visszajelzést kérni a munkatársaktól. Nagyon fontos, hogy a jövőbeni használók elégedettek legyenek a megvásárlandó egységekkel, hiszen az új bútorok beszerzése a cég egészének működésére kihat: jól megválasztott bútorokkal segíthetjük a termelékenységet, kreativitást, kollaborációt, csapatmunkát vagy akár az egyéni, fókuszált tevékenységet is.

Látványtervek, rajzok, milliméter pontos kiviteli tervek – ezek mind egy profi bútoros cég ismérvei többek között, amelyekkel hatékonyan tudják segíteni a végleges berendezési terv összeállítását – időt és energiát végső soron költségeket megspórolva a megrendelőnek.

Mi hogyan dolgozunk? Szívesen megmutatjuk Önnek is, milyen lépésekkel tudjuk segíteni a folyamatban! Vegye fel velünk a kapcsolatot !

Tetszett? Ossza meg másokkal is!