A megfelelő irodabútor kiválasztása ugyanolyan fontos, mint az, hogy magát az irodát hogyan választjuk ki. Ez nemcsak a munkatársak kényelméhez járul hozzá, hanem alapvetően befolyásolja a hatékonyságot és a termelékenységet, valamint a kollégák megtartásában és az új tehetségek bevonzásában is fontos szerepet játszik.
Ezért, mielőtt leszaladnánk a szomszéd bútorboltba bevásárolni, vegyük elő üzleti racionalitásunkat és gondoljunk végig néhány szempontot. Néhány kérdést összeszedtünk gondolatébresztőnek, azzal kapcsolatban, hogy mire keressünk válaszokat.
Hogyan működünk?
Elsőként térképezzük fel működésünk folyamatait! Keressünk választ ilyen és hasonló kulcsfontosságú kérdésekre:
- Hogyan dolgozunk? Milyen típusúak a munkafolyamataink?
- Kollaboráció, csapatmunka a jellemző vagy
- egyéni, fókuszált feladatok vannak túlsúlyban?
- Mely csoportok dolgoznak együtt? Mire van szükségük az együttműködéshez?
- Van-e ügyfélforgalmunk az irodában és milyen minőségben? Tárgyalunk velük vagy inkább papírmunka a jellemző?
- Tartunk-e tréninget vagy nagy létszámú rendezvényt?
- Vannak-e vállalati arculati elemeink, amiket szeretnénk az irodatérben használni?
- Milyen stílust szeretnénk megvalósítani, mi az, amit a cégkultúra és stratégia megkíván? Otthonos, vagy inkább trendi? Talán tradicionális, vagy inkább rendhagyó?
Ha ezekre a kérdésekre már tudjuk a választ, akkor jöhet a következő lépés: ki tudjuk jelölni az irodatér elrendezésének alapjait, irányelveit. Ugye mennyi részletet kell figyelembe venni egy ilyen helyzetben? Mi a Smart Office Solutions-nél ezt pontosan tudjuk és ügyfeleink részére örömmel segítünk a projekt indításában, hogy a lehető legtöbb információ álljon rendelkezésre a jövőbeni irodatér használatára vonatkozóan. Bevonna minket is ebbe a folyamatba? Keressen bennünket elérhetőségeinken!